სიახლეები
პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა
04 ივლისი 2019
მასწავლებლის პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემის ფარგლებში პრაქტიკისა და სკოლის საჭიროების კვლევები განახორციელეს გიმნაზია "შავნაბადას" მასწავლებლებმა:
- მადონა ფოჩხუა - „მშობლისა და მასწავლებლის თანამშრომლობის ეფექტური ფორმები მოზარდების აღზრდის პროცესში პრობლემების დასაძლევად”
- სოფიო ჯგერენაია - „მოსწავლეთა ასაკობრივი კატეგორიები და ინტერესები ლიტერატურის/ჟანრების მიმართ”
- ლაურა ჯიმშელეიშვილი - „როგორ გავაუმჯობესოთ მასწავლებელთა პროფესიული ზრდის ხელშემწყობი გარემო”
- ციალა ჩიტია - „კრიტიკული აზროვნების პრობლემა ისტორიის გაკვეთილზე და მისი განვითარების სტრატეგიის შემუშავება”
- ნინო ლიკლიკაძე - „ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ეფექტიანობა დაწყებით კლასებში”
- ნინო ბუაძე - „ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ეფექტიანობა დაწყებით კლასებში”
- ლელა სახვაძე - „დაწყებითი კლასის მოსწავლეებში კლასგარეშე საკითხავი ლიტერატურის კითხვის პრობლემები და ამ პრობლემების გადაჭრის გზები”
- მარიამ ქისტიშვილი - „დაწყებითი კლასის მოსწავლეებში კლასგარეშე საკითხავი ლიტერატურის კითხვის პრობლემები და ამ პრობლემების გადაჭრის გზები”
- რუსუდან ლომთაძე - „საინფორმაციო ტექსტების გაგება - გააზრებასთან დაკავშირებული პრობლემები და მათი გადაჭრის გზები დაწყებით კლასებში”
- ეკატერინე ფანცხავა - „საინფორმაციო ტექსტების გაგება - გააზრებასთან დაკავშირებული პრობლემები და მათი გადაჭრის გზები დაწყებით კლასებში”
- ჯეინ ენუქიძე - „კლასგარეშე ლიტერატურის როლი წაკითხულის გააზრების გაუმჯობესებაში მე-2-მე-3 კლასებში”
- შორენა გოგია - „პირველკლასელთა სკოლისათვის მზაობის კვლევა”
- ხათუნა ფოფხაძე - „პირველკლასელთა სკოლისათვის მზაობის კვლევა”
- ეკატერინე ჯაფარიძე - „კლასგარეშე ლიტერატურის როლი წაკითხულის გააზრების გაუმჯობესებაში მე-2-მე-3 კლასებში”
- მაია კობერიძე - „განმსაზღვრელი შეფასებით გამოწვეული პრობლემები მეხუთე კლასში და მისი გადაჭრის გზები”
- ინგა პაქსაშვილი - „მოსწავლეთა ურთიერთთანამშრომლობის როლი აკადემიური მოსწრების გაუმჯობესებაში”
- თამარ შინჯიკაშვილი - „პრაქტიკული სამუშაოების როლი ქიმიის ამოცანების ამოხსნისას”
- სოფიო ლომიძე - „პროფესიულ ორიენტაციაზე მუშაობა IX კლასის მოსწავლეებთან”
- ირმა ლაზარია - „საშინაო დავალების შესრულების პრობლემები”
- მერი ონიკაშვილი - „განმავითარებელი შეფასებისა და დიფერენცირებული მიდგომების მნიშვნელობა სასწავლო პროცესში”